Comencem la
setmana amb la creació de ritmes amb instruments de percussió de la mà de Google. Feu les combinacions lliurement:
Teniu un video demostració per saber com funciona i poder jugar correctament:
Cantem la cançó del Cucut bromista:
Teniu la lletra ací:
Dintre el bosc, lluny del camí, cucut,
hi ha un cucut que es riu de mi, cucut,
corro el bosc per tot arreu, cucut,
i només sento la veu, cucut, cucut. "
corro el bosc per tot arreu, cucut,
i només sento la veu, cucut, cucut.
Quan arribo on crec que està, cucut,
ell ja canta més enllà, cucut,
quin ocell més trapasser, cucut,
em fa córrer i no el veuré, cucut, cucut.
quin ocell més trapasser, cucut,
em fa córrer i no el veuré, cucut, cucut.
Recordem ara la cançó del despertador per treballar les notes musicals SOL i MI:
Canta- la amb la
música:
Copieu la partitura de la cançó del despertador en un full: dibuixeu el pentagrama, la clau de sol i les notes musicals fixant-vos bé on estan col·locades. Una vegada haveu acabat, pinteu el SOL de verd fosc i el MI de groc. Podeu utilitzar aquesta plantilla:
Ballem la dansa Funga Alafia tradicional de Libèria (Àfrica):
Intenta tocar amb el xilòfon virtual la cançó del despertador. Per fer-ho més fàcil, doneu-li a la clau de sol per veure el nom de les notes musicals. A més, podeu triar entre el xilòfon (fusta), el metal·lòfon (metall) o el carilló (plaques de metall).
Acabem el treball setmanal amb una audició del Carnaval dels animals del compositor Camille Saint Saëns:
No hay comentarios:
Publicar un comentario