lunes, 20 de abril de 2020

Música 2n A, B i C. Setmana del 21 al 24 d'abril

Comencem la setmana amb la creació de ritmes amb instruments de percussió de la mà de Google. Feu les combinacions lliurement: 

Teniu un video demostració per saber com funciona i poder jugar correctament:





Cantem la cançó del Cucut bromista:


Teniu la lletra ací:

Dintre el bosc, lluny del camí, cucut,

hi ha un cucut que es riu de mi, cucut,

corro el bosc per tot arreu, cucut,

i només sento la veu, cucut, cucut. "

corro el bosc per tot arreu, cucut,

i només sento la veu, cucut, cucut.



Quan arribo on crec que està, cucut,

ell ja canta més enllà, cucut,

quin ocell més trapasser, cucut,
em fa córrer i no el veuré, cucut, cucut.
quin ocell més trapasser, cucut,
em fa córrer i no el veuré, cucut, cucut.


Recordem ara la cançó del despertador per treballar les notes musicals SOL i MI:


Canta- la amb la música:



Copieu la partitura de la cançó del despertador en un full: dibuixeu el pentagrama, la clau de sol i les notes musicals fixant-vos bé on estan col·locades. Una vegada haveu acabat, pinteu el SOL de verd fosc i el MI de groc. Podeu utilitzar aquesta plantilla:

Ballem la dansa Funga Alafia tradicional de Libèria (Àfrica):



Intenta tocar amb el xilòfon virtual la cançó del despertador. Per fer-ho més fàcil, doneu-li a la clau de sol per veure el nom de les notes musicals. A més, podeu triar entre el xilòfon (fusta), el metal·lòfon (metall) o el carilló (plaques de metall).



Acabem el treball setmanal amb una audició del Carnaval dels animals del compositor Camille Saint Saëns:






No hay comentarios:

Publicar un comentario